10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

A leszokás folyamata

A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról megterhelő helyzet.

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz remenysegiskola. Leggyakrabban előforduló kérdések válaszait itt olvashatja. Milyen előnyökkel jár a dohányzás abbahagyása? A dohányzás abbahgyása után a vérnyomás a normális értékre csökken, a szapora szívműködés lassul, illetve a kéz és láb hőmérséklete emelkedik.

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

  1. Így szokhatsz le a dohányzásról – ha van hozzá erőd, Leszokni a dohányzást, nincs erõ a testben
  2. Milyen javulás a dohányzásról való leszokás után. Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - unitedbrands.hu
  3. Mely tablettákat jobb inni a dohányzásból
  4. Hogyan lehet abbahagyni a dohányzást a munkahelyen
  5. MTT - A leszokás folyamata

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak

Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

hogyan lehet a régi módon leszokni a dohányzásról

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

A leszokás elhatározása A leszokás sikeressége alapvetően két tényezőtől függ.

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.