ANTSZ - A dohánytermékek csomagolását szabályozó kormányrendelet

Dohányzásellenes promóció. 61 EFI kapcsolódott a dohányzásellenes programhoz

Védjük meg a fiatalokat!

dohányzásellenes promóció

A világnap célja, hogy felhívja a figyelmet a dohányzás járványszerű terjedésére, valamint azokra a megelőzhető elhalálozásokra dohányzásellenes promóció betegségekre, melyeket okoz. A Dohányzásmentes Világnap minden évben más-más témára fókuszál a dohányzással kapcsolatos egészségi és egyéb kockázatok, valamint a Dohányzás-ellenőrzési Keretegyezmény intézkedései témakörében. Védjük meg a fiatalokat a dohányipar manipulációjától és előzzük meg, hogy cigaretta, dohánytermékek, és egyéb nikotint tartalmazó termékek használójává váljanak A dohányipar évtizedek óta szándékosan alkalmazza a fiatalokat célzó, agresszív stratégiáit, hogy megnyerje őket dohányzásellenes promóció dohánytermékek cigaretta, egyéb dohánytermék, nikotint tartalmazó termékek, e-cigaretták, vízipipa, stb.

dohányzásellenes promóció

Pontosan dohányzásellenes promóció és megtervezett stratégiát alkalmaznak a termék designtól a marketing kampányokig hogy megnyerjék az dohánytermékek használóinak új generációját, hiszen dohányzásellenes promóció kell az évente több millió, dohányzással összefüggő megbetegedésben meghalt embert — az új fogyasztókkal, a fiatalokkal.

Habár az elmúlt években csökkent a dohányzók aránya, a dohányzás visszaszorítását célzó intézkedéseknek köszönhetően, még többet kell tennünk, hogy megvédjük a fiatalokat.

A dohánytermékek csomagolását szabályozó kormányrendelet

A dohányipar szándékosan árusítja a halálos függőséget a fiataloknak, mivel pontosan tudják, hogy ha valaki a as évei előtt kezd el dohányozni, akkor sokkal nagyobb az esélye, hogy függővé váljon, és kisebb esélye van a leszokásra felnőttként.

Dohányzásellenes promóció as Dohányzásmentes Világnap célja Leleplezni és bemutatni a dohányipar és a hozzá kapcsolódó iparágak által alkalmazott manipulációs taktikákat, különösen a fiatalokat célzó marketingfogásokat, mint például az új termékek, új ízek és egyéb vonzó tulajdonságok bevezetése.

dohányzásellenes promóció

Megismertetni a fiatalokat a dohányipar és a kapcsolódó iparágak szándékaival, melyek célja, hogy rászoktassák a jelen és jövő generációit a dohánytermékek használatára.

Ösztönözni a véleményformálókat előadók, közösségi média szereplők, influencerek, vagy a helyi, kisebb közösségek kulcsszereplő, iskolai közösségek szereplői hogy védjék meg a fiatalokat és vegyenek részt a dohányipar elleni harcban.

  1. Он мне не нравится.
  2. Hogyan befolyásolja a cigaretta a testet
  3. A tüdő dohányzás után hátul fáj

Legyen minden nap dohányzásmentes nap Hogyan manipulálja a dohányipar és a hozzá kapcsolódó iparágak a fiatalokat? A világ számos országában még nem olyan szigorúak a dohánytermékek árusítására, reklámozására és marketingjére vonatkozó szabályok, mint az Európai Unióban.

Dohányzásellenes promóciók.

Ezekben az országokban számos olyan fogással próbálja megnyerni a dohányipar a fiatalokat, melyek számunkra már elképzelhetetlenek. Például: Cigaretta szálankénti árusítása iskolák környékén Cigaretta automata elhelyezése olyan helyeken, ahol fiatalok gyakran megfordulnak Jogi erőfeszítések a dohányzás visszaszorítása ellen hozott dohányzásellenes promóció megtámadására pl.

Az elmúlt években megnövekedett az érdeklődés az elektromos cigaretták és az egyéb melegített levegőt kibocsájtó termékek iránt.

  • Megérkezett a figyelmeztetés az itthon is terjedő füstmentes cigi miatt ANTSZ - A dohánytermékek csomagolását szabályozó kormányrendelet A dohányzás k ára A dohánytermékek csomagolását szabályozó kormányrendelet Dohányzásellenes promóciók.
  • Dohánytermékek szabályozása - Csomagolás, címkézés Dohánytermékek csomagolása, címkézése A dohánytermékek csomagolása, címkézése megfelelő szabályozást igényel.
  • ANTSZ - A dohánytermékek csomagolását szabályozó kormányrendelet
  • A dohánytermékek csomagolását szabályozó kormányrendelet

A dohányipar egyre több közösségi média szereplőt, influencert keres meg, hogy jelenítsék meg veszélyes termékeiket. Az ilyen reklámok gyakran megkerülik a hagyományos reklám és promóciós szabályozást, mivel a dohánytermék-elhelyezést nem reklámként jelenítik meg, hanem beágyazzák a különböző közösségi médiatartalmakba.

Ez különösen aggasztó a fiatal nők és lányok körében, hiszen ők az influencerek elsődleges célpontjai. Az elektronikus termékek esetében is igaz a fiatalokat vonzó és megtévesztő dohányzásellenes promóció alkalmazása, például: A fiatalok számára vonzó ízesítések használata — cseresznye, rágógumi, vattacukor — amely arra ösztönzi a fiatalokat, hogy alábecsüljék a dohánytermékek egészségre gyakorolt káros dohányzásellenes promóció, így bátrabban kezdik dohányzásellenes promóció használni őket.

Dohánytermékek szabályozása - Csomagolás, címkézés | Dohányzás Fókuszpont

Divatos megjelenés és vonzó csomagolás, melyeket könnyű magukkal vinni, és nem is a klasszikus dohánytermék formájában jelennek meg — USB stick, pendrive, vagy édesség formájú termékek. Cselekedjünk Nem engedhetjük meg, hogy egy újabb generációt tévesszenek meg a dohányipar hazugságai, melyekkel elhitetik, hogy a választás szabadságát dohányzásellenes promóció, miközben igazából a profitjuk végtelen növekedését szeretnék biztosítani — figyelmen kívül hagyva, hogy évente milliók az életükkel fizetnek ezért.

dohányzásellenes promóció

A WHO arra kéri a véleményformálókat előadók, közösségi média szereplők, influencerek, vagy a helyi, kisebb közösségek kulcsszereplő, iskolai közösségek szereplői akik kapcsolatban vannak a fiatalokkal, hogy fedjék fel a dohányipar manipulációját, amellyel a dohánytermékek használóinak újabb generációját akarják megteremteni.

Segítenünk kell a fiatalokat, hogy szembe szállhassanak a dohányiparral, azzal hogy eloszlatjuk a hazugságaikat dohányzásellenes promóció visszautasítjuk a termékeiket.

dohányzásellenes promóció

Forrás, további információ:.