Dohányosok táplálkozása

Diétázott és leszokott a dohányzásról

Tartalom

    Dohányosok táplálkozása Szerző: WEBBeteg Sok gyümölcs és zöldség, kevesebb zsír, sok mozgás: néhány tipp, mit érdemes fogyasztaniuk a dohányzóknak.

    Sinelnikov V. V. leszokni a dohányzásról

    A leszokás utáni hízás csak átmeneti állapot, így nem érdemes a kövérségtől való félelem miatt ragaszkodnia a káros szenvedélyhez. A dohányosoknak több antioxidáns diétázott és leszokott a dohányzásról van szükségük, mint nemdohányzó társaiknak, a leghatásosabbak az A- E- és C-vitaminokennélfogva több gyümölcsöt és zöldséget kell fogyasztaniuk, mert a természetes vitaminok hatásosabbakmint a tablettaformában bevitt készítmények.

    Hirdetés Az E-vitamin védi a sejteket a káros anyagoktól.

    dohányzásról való leszokás utáni hatások

    A növényi olajok pl. Hanyagoljuk a béta-karotin tartalmú italokat, a táplálékkiegészítőket és a vitaminkészítményeket, mert az ezekben található túlzott béta-karotin mennyiség, a dohányosokat még inkább hajlamosítja a tüdőrák kialakulására.

    dohányzásról leszoktató

    A zöldségek, gyümölcsök épp elegendő béta-karotint tartalmaznak. Diétázott és leszokott a dohányzásról hízás tól való félelem ne tartsa vissza a cigi letételétől: ha hirtelen pár kilót fel is szed, egy idő után testsúlya visszaáll a középértékre. A hízás veszélye közvetlenül a "cigistop" utáni időszak, ilyenkor érdemes valamilyen testmozgást végezni: sétáljon vagy biciklizzen naponta legalább 30 percet.

    légszomj leszokni a dohányzásról

    A cigarettával való leállás után, egyen kisebb adagokat mint korábban, és kerülje a zsírban gazdag ételeket. Jóllakottságérzetét növelje rozskészítményekkel, zöldségekkel, gyümölcsökkel.

    hagyd abba a dohányzást, mennyit akarok enni

    Igyon energiaszegény italokat, vizet, gyógynövény- és gyümölcsteákat! További hasznos tippek.

    milyen hirtelen és könnyen leszokott a dohányzásról