Teljes verzió, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

A dohányzásról való leszokás verziója

Tartalom

    Miután elképzelhető, hogy nem nézed minden héten az App Store Ma fülét, úgy döntöttünk, hogy az érdekesebbeket átemeljük ide is.

    A dohányzásról való leszokás hatalmas teljesítmény, ráadásul megszámlálhatatlan rövid és hosszú távú előnye van egészségedre nézve is. Az Egészségügyi Világszervezet WHO szerint a dohányzásról való leszokás pozitív hatásai már 20 perccel az utolsó cigaretta elszívása után érezhetők: a pulzusszám és a vérnyomás csökken.

    • Bupropion A bupropion hatékony a dohányzás elhagyásában.
    • El kell távolítani a lakásból a teljes verzió emlékeztető tárgyakat, cigarettát, öngyújtót, hamutartókat.
    • A dohányzásról való sikeres leszokás aránya nem mutat túl jó képet az Egyesült Államokban, az ugyanis mindössze hét és fél százalék a Centers for Disease Control and Prevention adatai szerint.

    Az International Tobacco Control Policy Evaluation Project ITC szerint azonban a dohányzással felhagyók mintegy 64 százaléka az első 30 napon belül újra dohányozni kezd. Ezért is fontos, hogy megfelelő támogatást kapj a leszokáshoz, amely segít megküzdeni a cigaretta utáni vággyal, és a dohányzásmentes élet felé terel.

    a dohányzásról való leszokás verziója mint a dohányzás, hogyan lehet leszokni

    Ezért született meg a Kwit. Maradj motivált Az alkalmazás először arra kér, hogy hozz létre egy profilt. Mikor szoktál le?

    a dohányzásról való leszokás verziója leszokni egy dobozt

    Hány cigarettát szívtál el egy nap? Mennyibe kerül egy doboz lakhelyeden?

    a dohányzásról való leszokás verziója hirtelen hagyja abba a dohányzást, mi lesz ennek a következménye

    A személyes adatok felhasználásával a Kwit még jobban testre szabja a számodra megfelelő támogatást. A motiváltság megőrzésének egyik legjobb módja, ha megismerkedsz a leszokás életedre gyakorolt napi szintű hatásaival.

    A Kwit játékos megközelítést alkalmaz ennek elérésére: minden dohányzás nélkül töltött napért tapasztalati pontokat kapsz, amellyel új mérföldköveket oldhatsz fel. Ezzel a technikával kialakítasz magadban egy képet a dohányzás elhagyásának egészségre és közérzetre gyakorolt pozitív hatásairól — például láthatod majd, ahogy a dohányzás miatt lerakódott szén-monoxid teljesen kiürül szervezetedből.

    a dohányzásról való leszokás verziója egy lány ösztönzése a dohányzásról való leszokásra

    A főoldal pontosan számon tartja dohányzásmentes napjaidat, és az ez idő alatt el nem szívott cigaretták számát. És ami még Nem adom fel az ivóvizet szemtanúja lehetsz, pontosan mennyi pénzt spóroltál a leszokás óta.

    a dohányzásról való leszokás verziója az egészségre ártalmas dohányzás

    Állj ellen a sóvárgásnak A leszokást követően hullámhegyek és völgyek váltják majd egymást, ezért fontos, hogy felismerd, a sóvárgás teljesen normális. A Kwit naplófunkciójának segítségével feljegyzéseket készíthetsz a sóvárgás jelentkezéséről, intenzitásáról és az ehhez kapcsolódó érzéseidről.

    Hogy végig motivált maradj, a Kwit értesítéseket küld haladásodról, és ha hirtelen rád törne a dohányzás utáni vágy, csak rázd meg a telefonod, és a megjelenő motiváló kártyák segítenek átvészelni a sóvárgást.

    • Ты не нашла возможности переговорить с Эпониной с глазу на глаз.
    • Поправила волосы.
    • Они просто дождались, чтобы мы с Эпониной сели есть, и тут подсунули нам этот вагончик.

    A dohányzásról való leszokás számos hosszú távú előnnyel a dohányzásról való leszokás verziója, és a Kwittel most nem kell egyedül megtenned az előtted álló fontos utat. Kwit - Quit smoking and vaping Méret:

    a dohányzásról való leszokás verziója le akarja hagyni a dohányzás motivációját